کار اینترنتی معتبر با درآمد بسیار بالا
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کار اینترنتی معتبر با درآمد بسیار بالا
شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 1:32 | بازدید : 326 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )
اگر این را می خوانید ، احتمالاً تمایل زیادی به راه اندازی کسب و کار خود دارید.
 
نحوه کار ما برای همیشه تغییر کرده است. کار اینترنتی معتبر همه گیری 2020/21 مردم را به فکر انداخت که چگونه می توانند در آینده درآمد خود را ثابت کنند. داشتن یک شغل 9 تا 5 برای حمایت از زندگی شما و خانواده ممکن است کافی نباشد. افزودن جریان درآمد دیگر (شلوغی جانبی) برای مقابله با حوادث منفی اقتصادی در آینده ضروری است.
 
شروع یک تجارت جدید بصورت آنلاین کار اینترنتی معتبر به ریسک کمتری نسبت به سرمایه گذاری دلار خود در یک ویترین فروشگاه یا آجر در مرکز شهر نیاز دارد. از آنجا که تجارت شما به صورت آنلاین است ، می توانید به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید ، تقریباً از هرجایی کار کنید و بدون هزینه های اضافی بالا درآمد اینترنتی داشته باشید. با داشتن برخی از مهارت های اساسی وب سایت و ارتباطات همراه با کمی دانش فنی در زمینه تعمیر و نگهداری ، تقریباً هرکسی می تواند یک کسب و کار را به صورت آنلاین راه اندازی کند و فقط در چند روز فعالیت خود را آغاز کند. فکر می کنید برای تبدیل شدن به کارآفرین بزرگ بعدی آنلاین آماده هستید؟
 
در اینجا 30+ از بهترین ایده های کسب و کار کوچک و مدل های کسب و کار آورده شده است تا شما را در مسیر درست فکر کند. در حالی که برخی از این مشاغل می توانند درآمد منفعلانه خوبی داشته باشند ، برخی از این ایده های آنلاین پول سازی می توانند ثروت های کمی ایجاد کنند.
 
ایده های کوچک تجارت آنلاین شما می توانید امروز شروع کنید !!!
این ایده های کسب و کار کوچک این توانایی را دارند که با فداکاری ، وقت و سرسختی به ایده های بزرگ تجاری تبدیل شوند. از طریق این راهنما خوب نگاه کنید و ببینید چه چیزی فکر می کنید برای شما مفید باشد.
 
یک وبلاگ راه اندازی کنید
به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
یک کسب و کار FBA آمازون راه اندازی کنید
مارک خود را بفروشید
تبدیل به یک توسعه دهنده برنامه شوید
دامنه ها را بچرخانید
سهام تجارت و فارکس
تبدیل به یک معامله گر ارز رمزنگاری شوید
فروشگاه تجارت الکترونیکی ایجاد کنید
مشاور رسانه های اجتماعی
فریلنسر / توسعه دهنده وب / طراح گرافیک
متخصص بلاگر
یک تأثیرگذار شوید
ایجاد تم های وردپرس
یک Dropshipper شوید
فروش تبلیغات در سایت خود
یک برند لباس راه اندازی کنید
نویسنده شوید
فروش هنر
جعبه های اشتراک تصفیه شده
محقق شوید
یک بازاریاب آنلاین شوید
مشاور تبلیغات فیس بوک
تبدیل به یک نویسنده تبلیغات شوید
عکس های خود را کار اینترنتی معتبر بفروشید
دستیار مجازی
یک دوره آنلاین ایجاد کنید
یک توسعه دهنده وب شوید
یوتوبر
شروع پادکست
فروش محصولات دست ساز در Etsy
1. یک وبلاگ راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید
 
شروع یک وبلاگ یک ایده کاملاً ساده برای کسب و کار کوچک است که فقط در هفته 1 ساعت از وقت شما را صرف می کند و حدود 20 دلار هزینه دارد. با گذشت زمان می تواند مقدار زیادی پول به شما برساند.
 
سایتهایی مانند Viralnova.com و Fukarf.com با یافتن داستانهای خنده دار ، احساسی و الهام بخش در Reddit ، Facebook و Imgur ، بازنویسی مطالب ، افزودن جزئیات بیشتر و انتشار مطالب در سایت خود ، محتوای جذاب ایجاد می کنند.
 
فقط برای اینکه شما در مورد موفقیت این نوع سایت ها ایده بگیرید ، ViralNova برای خرید شخصی که چند نویسنده استخدام کرد برای بازنویسی محتوای موفق که در سایت های دیگر وب منتشر شده است ، راه اندازی شد. این سایت به قیمت 100 میلیون دلار فروخته شد !!! قبل از آن ، ViralNova درآمد ماهانه 400 هزار دلار + از تبلیغات داشت.
 
با کمی تبلیغ در سایتهایی مانند Twitter ، Facebook ، Linkedin ، Reddit و در نهایت ترافیک ارگانیک ، در عرض 12 ماه باید بازدیدهای بی نظیر 30K تا 50K در ماه داشته باشید. برای کسب درآمد از سایت با Adsense کسب درآمد کنید تا هزینه های میزبانی و نام دامنه شما را پوشش دهد.
 
خوب ، شما برای شروع بادام زمینی درست خواهید کرد (10 تا 50 دلار در ماه) ، اما با افزایش بازدید ، این رقم می تواند به 1000 دلار در ماه برسد. سپس به طور بالقوه می توانید سایت را با 30 برابر درآمد ماهانه تلنگر بزنید. من افرادی را می شناسم که مرتباً این کار را انجام می دهند و پس از 8 ماه با 10 هزار دلار + سایت ها را ورق می زنند!
 
راهنمای من را در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید در کمتر از یک ساعت این ایده تجاری را از زمین خارج کنید!
 
یا فقط مستقیماً به BlueHost بروید و وبلاگ خود را به صورت زنده و وب سایت شخصی خود کسب درآمد کنید!
 
بسته میزبانی BlueHost را می توانید فقط با قیمت 2.95 دلار در ماه کار اینترنتی معتبر (36 ماه) دریافت کنید.
 
2. یک بازاریاب وابسته شوید
 
بنر تبلیغاتی آنلاین
یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین مدل های تجاری برای راه اندازی و درآمدزایی چند دلار آنلاین ، بازاریابی وابسته است. شرکت وابسته اساساً کسی است که کمیسیون فروش محصولات را برای شرکتهای دیگر دریافت می کند ، خواه در سایت خود باشد یا از طریق کانال دیگری مانند eBay. بهترین قسمت این است که شما مجبور نیستید خود محصولی را تولید کنید ، فقط محصولات دیگران را بفروشید. اینها می تواند محصولات دیجیتالی مانند میزبانی یا کتاب های الکترونیکی یا محصولات فیزیکی مانند دستگاه های قهوه ، وان آبگرم یا تجهیزات الکتریکی باشد.
 
به عنوان مثال ، شرکتهای وابسته آمازون در صورت کار در آن ، می توانند مقادیر ناپسند دلار کارمزد را بپردازند. برای فروش محصولات یک شرکت با استفاده از لینک ارجاع ویژه خود کافیست به عنوان یک شرکت وابسته ثبت نام کنید و می توانید برای هر کالای فروخته شده بدون برداشتن انگشت دستمزد بگیرید. کمیسیون از یک محصول به محصول دیگر متفاوت است و همچنین با توجه به میزان فروش کالاهای تولید شده شما ، به صورت مرحله ای افزایش می یابد. بالاترین سطح کارمزد 8٪ است. اگر کالاهایی را با نرخ بالای کارمزد تبلیغ کنید (خانه و باغ یکی از این محصولات با پورسانت های بالا است) ، هر ماه مقدار قابل توجهی وجه نقد به شما می افزاید.
همچنین ، شبکه های وابسته مانند Shareasale یا Awin مجموعه گسترده ای از محصولات را برای تبلیغ نیز ارائه می دهند. برخی از مکانهای بسیار بحث برانگیز مانند سلامتی و قمار می تواند مردم را میلیونر کند. اکثر محصولات مورد علاقه شما دارای یک برنامه وابسته برای شما هستند که به طور بالقوه درگیر آن می شوید. شرکت آنلاین بودن می تواند راهی کار اینترنتی معتبر عالی برای ایجاد درآمد منفعلانه برای شما و خانواده شما باشد. فراموش نکنید: در بازاریابی شرکت های وابسته پتانسیل زیادی برای کسب درآمد زیاد وجود دارد.
 
3. یک کسب و کار FBA آمازون راه اندازی کنید
 
اگر در این مفهوم کسب و کار آنلاین تازه کار هستید ، FBA مخفف کلمه "تحقق توسط آمازون" است.
 
آمازون محصولات شما را در وب سایت خود لیست می کند و هنگامی که فروش انجام می شود ، آنها تمام تلاش خود را برای آماده سازی برای ارسال و تحویل محصول شما به مشتری انجام می دهند. اساساً شما از شبکه توزیع قدرتمند و پایگاه مشتری آمازون استفاده می کنید.
 
انبارهای آمازون ، سفارشات شما را انجام می دهد ، و همچنین خدمات مشتری به مشتریان خود ارائه می دهد ، بنابراین شما مجبور نیستید.
 
آمازون به شما امکان می دهد مانند یک شرکت بزرگ عمل کنید ، اما در واقع یکی از این سردردها نیست. تنها کاری که باید انجام دهید یافتن و توسعه محصولات سودآور است تا سپس برای فروش به آمازون ارسال کنید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد FBA آمازون ، کار اینترنتی معتبر راهنمای من را در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار FBA آمازون بخوانید.
 
فروش رایگان کتاب الکترونیکی فروشنده FBA آمازون
 
 
در اینجا پاداش کمی کار اینترنتی معتبر برای خوانندگان MakeaWebsiteHub است. این کتاب الکترونیکی رایگان از FBA Stars 5 مرحله آسان برای فروش محصولات بسیار سودآور در آمازون را به شما نشان می دهد.
 
اگر تا به حال آرزو داشته اید که رئیس خود شوید و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، این کتاب به شما الهام می دهد که آن سفر را شروع کنید. 100٪ رایگان شما چیزی برای از دست دادن ندارید!
 
4. مارک شخصی خود را بفروشید
فروش
اگر مهارت در ایجاد تصاویر منحصر به فرد دارید ، دیگر نیازی به سر و صدا درباره موجودی خود نیست. اگر می توانید خلاقیت های خود را به راحتی روی محصولی چاپ کنید ، می توانید درآمد کسب کنید. طرح های خود را در وب سایت های مختلف مانند CafePress بارگذاری کنید. اگر کسی آنها را دوست داشته باشد ، شرکت آنها را چاپ کرده و محصول را ارسال می کند. شما می توانید برای تقویم ها ، کتاب ها ، تی شرت ها ، کیف ها ، کلاه ها ، کارت های تبریک یا پوسترها طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید و برای هر یک از فروشندگان پورسانت دریافت کنید. برخی از این سایت ها شامل Zazzle ، Teespring و Lulu هستند.
 
5. ساخت برنامه ها
 
یک برنامه ایجاد کنید
با توجه به افزایش استفاده کار اینترنتی معتبر از تلفن های هوشمند در سراسر جهان ، تقاضا برای برنامه های جدید و خلاقانه تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری در حال افزایش است. بین بازار Google Android و Apple iPhone ، مردم هر روز از برنامه های بی شماری استفاده می کنند. و ، بیشتر آنها در حال فروش راست و چپ هستند. وقت گذاشتن برای تولید و فروش یک برنامه تلفن همراه هوشمند ممکن است ارزش شما را داشته باشد زیرا این یک روش بسیار سودآور برای کسب درآمد آنلاین است. برنامه ها تقریباً هیچ هزینه ای برای توسعه واقعی ندارند و هیچ هزینه حمل و نقل و ذخیره سازی ندارند ، که برای افزایش حاشیه سود کلی شما کار می کند. برنامه های با عملکرد خوب می توانند ماهانه هزاران درآمد آگهی برای سازندگان آنها داشته باشند ، و آنها را به یک استراتژی عالی منفعل دیگر تبدیل کند. توسعه برنامه ها قطعاً هنوز در مراحل ابتدایی است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 2699
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 282
:: بازدید سال : 1233
:: بازدید کلی : 2699